Thursday 9 October 2008

How to set PHP on a development box, the right way

PHP is not set by default for a development machine, but for public servers. This is a list of settings I recommend you to put in php.ini on your development box:
error_reporting = E_ALL|E_STRICT
display_errors = On
short_open_tag = Off
asp_tags = Off
display_startup_errors = On

magic_quotes_gpc = Off
output_buffering = Off
allow_call_time_pass_reference = Off
zlib.output_compression = Off
track_errors = On
register_globals = Off
date.timezone should be set according to your time zone. A list of timezones can be found at http://us3.php.net/timezones
session.auto_start = 0
tidy.clean_output = Off

implicit_flush = Off
log_errors = On
ignore_repeated_errors = On
report_memleaks = On
You may also want to test your scripts with
safe_mode = On
Do not forget to restart the http daemon after saving your changes to php.ini.

Hint: you don't have to look manually for every configuration directive, use your ascii text editor's "find" option, which can usually be achieved by pressing CTRL+F in the editor.

3 comments:

  1. Ok, am inteles ce trebuie sa modificam, dar scrie si niste explicatii la fiecare - sau macar cateva cuvinte. Asta pentru un ghid mai complet.

    Iar in legatura cu subiectul propriu-zis, eu am alta metoda. Niciodata nu facand proiecte pentru un public larg, ci doar pentru anumite situri la care cunoasteam de dinainte php.ini preferam sa imi modific configuratia mea, dupa aceea a serverului destinatie.

    ReplyDelete
  2. "Iar in legatura cu subiectul propriu-zis, eu am alta metoda."
    - subiectul "propriu-zis" este setarea PHP astfel încât să scrii cod corect, nu cum să faci proiecte (când îţi scrii codul corect şi verifici la runtime cu ini_get() & co.)

    ReplyDelete
  3. :)) Am primit notificarea pe mail de la tipul cu spam-ul si am intrat sa vad ce a scris.
    Problema mare este ca nu inteleg nimic din ce am vrut sa zic :). Nu are nici o legatura cu subiectul postului, ca sa nu mai zic de gramatica si aranjarea cuvintelor in propozitie. Pentru chestii de genu asta ar trebuii inventata o masina a timpului. Ca sa iti poti trimite cate o palma peste ceafa :).

    ReplyDelete